Google-review score van 4.7 / 5 uit 415+ reviews.

0204701923

Specialist

Apple

Wij repareren Macbooks. Computers. Moederborden. Laptops. Playstation. Xbox. HDD's

●  We zijn geopend.

Game Consoles

Als gameconsole-specialist zijn wij toegewijd om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Wij zetten ons in om problemen snel en effectief op te lossen en onze klanten te helpen het maximale uit hun gameconsole te halen. Onze technici hebben jarenlange ervaring in het repareren en onderhouden van gameconsoles en zijn altijd op de hoogte van de nieuwste trends en ontwikkelingen.

Reparaties

Wij bieden reparaties aan voor alle soorten problemen die zich kunnen voordoen bij gameconsoles, zoals scherm of beeld reparaties, problemen met de voeding, oververhitting, controllerproblemen en meer. Onze hoogopgeleide technici gebruiken hoogwaardige onderdelen en voeren reparaties snel uit om ervoor te zorgen dat onze klanten weer snel kunnen gamen.

Onderhoud

Wij bieden regelmatig onderhoud aan voor gameconsoles om de prestaties te optimaliseren en de levensduur te verlengen. Dit omvat onder meer het verwijderen van stof en vuil, het controleren van de koeling en het updaten van de firmware. Door regelmatig onderhoud te laten uitvoeren, kunnen klanten de kans op toekomstige problemen minimaliseren en de levensduur van hun gameconsole verlengen.

Upgrades

Wij bieden upgrades aan voor gameconsoles om de prestaties te verbeteren en de levensduur te verlengen. Dit omvat bijvoorbeeld het vervangen van de harde schijf door een solid-state drive (SSD) voor snellere laadtijden of het upgraden van de koeling om oververhitting te voorkomen. Door te upgraden kunnen klanten de prestaties van hun gameconsole verbeteren zonder te hoeven investeren in een nieuwe console.

Modificaties

Wij bieden modificaties aan voor gameconsoles om nieuwe functies toe te voegen of om de prestaties te verbeteren. Dit omvat bijvoorbeeld het installeren van nieuwe LED-verlichting, het vervangen van de koeling met een stillere ventilator, of het toevoegen van extra knoppen of functionaliteit aan de controller. Modificaties kunnen de game-ervaring van klanten verbeteren en hen helpen hun gameconsole aan te passen aan hun persoonlijke voorkeuren.

Menu

Computerglobe is een erkende reparatieserviceprovider. We onderscheiden ons door reparaties aan te bieden met concurrerende prijzen en uitstekende kwaliteit.