Google-review score van 4.7 / 5 uit 415+ reviews.

Email ons

[email protected]

Bel ons

0204701923

Specialist

Apple

Special treatment

Zekerheid van je Data

Computerglobe zorgt ervoor dat je met vol vertrouwen je toestel aan ons kunt toevertrouwen, zonder je zorgen te maken over het verlies van waardevolle data. In tegenstelling tot veel andere reparatiepartijen, hoeven wij jouw kostbare gegevens niet van je apparaat te wissen voordat we aan de slag gaan. Dit betekent dat je na de reparatie niet hoeft te stressen over het herstellen van je toestel of het terugzetten van een back-up. Alles blijft precies zoals je het hebt achtergelaten. Dat is pas geruststellend! Ontdek hieronder onze voorwaarden voor een reparatie met behoud van je data.

Je telefoon, tablet of laptop staat boordevol waardevolle data: duizenden foto’s, video’s, contacten, verslagen en bestanden. Elk bestand vertelt zijn eigen verhaal en daarom is het cruciaal om ervoor te zorgen dat je deze data niet kwijtraakt na een reparatie. Bij ComputerGlobe begrijpen we dit als geen ander en daarom garanderen we dat je data veilig is bij ons. We starten nooit een reparatie waarbij we jouw kostbare gegevens moeten wissen. Dit betekent dat je geen back-up hoeft te maken voordat je je toestel ter reparatie aanbiedt, wat je een hoop gedoe bespaart. We adviseren echter wel om regelmatig een back-up van je data te maken, want veiligheid staat altijd voorop.

  • Lees hier hoe je een reservekopie maakt op jouw iPhone, iPad of iPod maakt. 
  • Lees hier hoe je een reservekopie maakt van jouw MacBook.
  • Lees hier hoe je een reservekopie maakt op jouw Android toestel. 

 

Bij ComputerGlobe behandelen we de data op je toestel met uiterste zorg, waarbij we alle veiligheids- en privacyregels strikt naleven. In de meeste gevallen kunnen we reparaties uitvoeren zonder toegang tot je data te vereisen. In zeldzame gevallen kan het echter nodig zijn om je data veilig te stellen voordat we aan de reparatie beginnen. In dat geval vragen we je om ons tijdelijk toegang te verlenen tot je toestel, zodat we de reparatie veilig kunnen uitvoeren. We garanderen dat we nooit je data zullen bekijken of gebruiken voor andere doeleinden dan de reparatie zelf. Bovendien slaan we nooit je toegangscode op in ons systeem. Indien mogelijk voeren we zelfs reparaties uit zonder toegang tot je toestel, waarbij we na afloop samen met jou het vervangen onderdeel testen.

Het voordeel van een reparatie met behoud van je data is dat je niet verplicht bent om vooraf een back-up te maken en deze later weer terug te zetten. In sommige gevallen, zoals bij een behuizingsreparatie van een Apple iPhone waarbij we ook het moederbord vervangen, is het echter noodzakelijk om een back-up te maken om verlies van belangrijke gegevens te voorkomen. Onze specialisten in de winkel zullen je hier vooraf over informeren. Als je hulp nodig hebt bij het maken van een back-up, staan we natuurlijk voor je klaar!

Heb je te maken met een ernstig en hardnekkig softwareprobleem, zoals een bootloop op je iPhone, waardoor je toestel niet meer opstart? In dat geval zijn we vaak genoodzaakt om de software volledig opnieuw te installeren, wat invloed kan hebben op je data. Daarom raden we aan om regelmatig automatische back-ups te maken, zodat je bij verlies of diefstal van je toestel geen extra zorgen hebt over het verlies van je data.

Reparatie voorwaarden

Klik hier voor de reparatie voorwaarden